de eerste week - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van Marianne - WaarBenJij.nu de eerste week - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van Marianne - WaarBenJij.nu

de eerste week

Blijf op de hoogte en volg Marianne

22 September 2015 | Frankrijk, Bordeaux

We zijn nu een week onderweg. We zijn begonnen in Escalles, daar konden we vanaf de camping  Engeland zien liggen. Door de regen konden we niet de kliffen gaan bekijken.Doorgereden naar Honfleur. Een leuk kustplaatsje en daar hadden we een zonnetje. Er waren genoeg  terrasjes  en restaurants.  Dus hebben we daar 's avonds mosselen gegeten. Met nog een tussen stop zijn we daarna twee dagen  vlak boven Rochelle geweest.  De eerste dag nog veel wind, maar toen  kwam toch de zon weer tevoorschijn. Nu zijn we op een stadscamping in de stad Bordeaux .We gaan de stad bezoeken met de bus en de tram  vanaf de camping en het is prachtig weer. We hebben de stad door gewandeld. Een oude stad waar veel gerenoveerd is en nog steeds veel opgeknapt wordt. Een dagje rust tussendoor en dan nog een dagje terug naar de stad. Na Bordeaux hebben nog 1 stop en dan zijn we in Spanje.

• 22 September 2015 - 13:55

Marion:

Goed idee! Kunnen we meereizen en gelijk kijken waar jullie uithangen!
    Goede reis verder!
    Marion

• 22 September 2015 - 15:08

Bep Verhage:

Dank je Marianne, voor het reisverslag. Zo blijven we goed op de hoogte.
    'n goede en veilige reis toegewenst en de hartelijke groeten, Bep.

• 22 September 2015 - 16:09

Ank:

Geniet er van hier is het herfst.Goede reis verder

• 23 September 2015 - 11:14

Ineke:

Hallo vakantiegangers, honfleur, klinkt me bekend in de oren. En jullie hebben heerlijk weer! Nog 3 nachtjes en ik heb het ook. Geniet ervan.

• 26 September 2015 - 20:03

Lia Van Houten:

Hoi Marianne,
    Geweldig leuk om je verslag te lezen. Zoveel herkenbare plekken, Escalles, gegeten daar en vervolgens flinke wandeling op de Cap Gris-Nez en Cap Blanc-Nez. Mooi gezicht om daar Engeland te zien liggen!
    Honfleur en Deauville met lange boulevard en zelfs een tennisbaan aan het strand herinner ik me goed.
    Nog mooie architectuur gezien in Bordeaux met zijn vele parken en tuinen?
    Ik ben benieuwd naar het vervolg van jullie reis in Spanje.
    Goed vervolg, groetjes, Lia